Jak kupować?

Horse Club - o zakupach prosto i na temat.

Zakupy w kilku krokach

  1. Przejdź na stronę główną www.hclub.pl i wybierz wybraną kategorię z menu po lewej lub kliknij w jeden z trzch obrazków kategorii głównych
  2. Wybierz interesujący cię produkt, zaznacz ilość sztuk oraz kolor ( jeśli opcja istnieje) a następnie kliknij do koszyka
  3. Wybierz metodę dostawy oraz płatności, jeśli posiadasz kod rabatowy ( hclub10 ) ;) kliknij w " Mam kupon rabatowy " i wpisz kupon
  4. Jeśli chcesz wybrać następne przedmioty kliknij "kontynuuj zakupy" a jeśli to wszystko co chesz kupić to kliknij "zamawiam"
  5. Z dostępnego wyboru realizacji kliknij w interesującą cię metodę zakupu
  6. Następnie podaj dane potrzebne do procesu realizacji oraz zaakceptuj regulamin sklepu i przewoźnika
  7. Kliknij podsumowanie
  8. Otrzymasz informację potwierdzającą złożenie zamówienie oraz wiadomość na podany w toku zakupu adres email

Stany dostępności
Dostępność w Horse Club Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością to indykacja ilości produktu na magazynie gotowego do realizacji zamówienia klienta. Dostępność produktu jest widoczna w karcie produktu po prawej stronie wraz z innymi parametrami. W przypadku indykacji "na zamówienie" prosimy o kontakt email: info@hclub.pl lub telefoniczny 667412620 celem ustalenia terminu realizacji. Czas realizacji zamówienia produktu dostępnego to 24 godziny w dniu roboczym potrzebne na przekazanie zamówienia przewoźnikowi. Czas przewozu zależy od przewoźnika i jest ujęty w procesie zamówienia, z reguły: Inpost - 1dzień roboczy, Poczta - 2 dni robocze.

Sposoby płatności
Udostępniamy:

  1. Natychmiastowe płatności Shoper Płatności - operator Blue Media S.A.
  2. Płatność na konto Bankowe
  3. Nasz system płatności obsługuje także karty płatnicze

Więcej o formach płatności w zakładce:

https://hclub.pl/pl/i/Formy-platnosci/10

Kody rabatowe, zniżki i promocje
Oferujemy kody rabatowe i zniżki. Ich dostępność jest zależna od emisji w mediach społecznościowych i jest ograniczona w czasie na warunkach podanych podczas emisji materiału informującego o promocji/kuponie.

Kod rabatowy należy wpisać w momencie gdy produkt został dodany do koszyka uzupełniając kod w polu "mam kupon rabatowy".

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji otrzymasz powierdzenie swojego zamówienia oraz wysyłki na podany adres email.  Aby uzyskać szczegóły zamówienia w panelu klienta należy wybrać opcję zarejestuj się na stronie https://hclub.pl/pl/reg

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl